Siirry pääsisältöön

oman elämäni aakkoset

Hei, siu ja tervetuloa blogiini!
Istun vaaleanpunaisessa keittiössämme kynttilän valossa ja ulkona on uskomattoman kaunis pakkassää, mutta mä oon vielä muumi-yöpuvussa ja nautin lomapäivästä (holiday = holy day, aamun Raamattu-sovelluksen antimia). Taustalla soi uuden vuoden kunniaksi ostamani tuorein Pekka Simojoen levy ja edessäni seisoo täpötäysi Macin läppäri, joka saa kunnian toimia ensimmäisen blogitekstini kirjoitusalustana. Näihin aakkosiin sain inspiraation vuosia sitten rakkaalta ystävältäni (joka muuten lähtee huomenna maailmalle) ja äikän opelta, jotka molemmat osoittautuivat sielunsiskoikseni. Kiitos siis heille ja teille ja Jumalalle kaikesta, mitä nämä aakkoset pitävät sisällään! (kuvista kiitos rakkaalle pikkusiskolleni)






Aitous, heikkouteni ja vahvuuteni

Bellarom, esimerkki hyvästä suklaasta ja isäni lempikaupasta

Clas Ohlson, keittiömme pelastaja - vaaleanpunaisen ihmekauppa

Daavid, rakastamieni runojen rustaaja

Elämä, addiktioni

Facebook, yksi somen hyvä ja huono puoli

God, ylistyksen arvoinen

Hymy, tavaramerkkini tavallisena päivänä

Itku, yhtä yleinen vieras kuin nauru

Jesus, my Saviour

Kynttilät, tunnelmanluoja ja inspiraation tuoja

Loma-allergia, hassu ominaisuuteni

Milja, nimeni, jolle tahtoisin kirjaimellisen merkityksen

Nirso, mun vastakohta

Opettaja, tuleva työni (ehkä)

Peppi Pitkätossu, lapsuuden idolini ja nimikaimani

Quizlet, lukion ihanat ruotsivibat

Rukoilu, tärkeämpää kuin happi

Sini, blogini innottaja ja kotini toinen sisustaja 

Time, kilpakumppanini, mutta joskus harvoin kaverini

Ullakko, lapsuuden keksin syöntipaikkani mummulan mökillä

Vuoristorata, synonyymi elämälleni

Walt Disney, täsmälääke tylsyyteen

Xylitol, 2 purkkaa aina ruuan jälkeen (ei keltasia)

Youtubettaja, toiminimi luovuudelleni, jota harkitsin ennen tätä

Zalando, pikamuotimesta, mistä vielä kirjoitan

Åbo, toivottavasti seuraava matkakohteeni

Äiti, unelma-ammattini

Öljy, kuin politiikka - kaukana blogini puheenaiheista




Tässä luovasti ja lyhkäsesti kuvaus musta ja ajatuksia ihmeen elämästä, super hyvvää päivää just sulle ja jos jaksat niin kivvaa jos raapustat alle puumerkin, mitä pidit tästä tai tosta tai miltä näyttäis sun aakkoset. jee ja joo nähhään taas x

- ihmeen milja

Kommentit

  1. Oijoi kun olet ihana ja inspiroiva <3<3 Ootan innolla et pääsen lukeen lisää!!

    VastaaPoista
  2. Sulla on kiva tapa valita sanasi. 😊

    VastaaPoista
  3. ihana kaimani! Ihan mahtavaa, että päätit aloittaa kirjottamisen. Sulla on kaunis sydän ja upea lahja sanottaa sun ajatuksia. Täällä ainakin yksi uskollinen seuraaja ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi miljaaaaa <3 my idol! sun blogia oon fiilistelly jo kauan

      Poista
  4. Oiiii oon tykänny seurailla sun ig:tä ja imaissut sieltä aina inspiraatiota ihmeen laiffiin ;D Ja nyt voin imaista sitä täältä! Oot upea Milja! (lupaan etten imase kaikkea sun inspistä ^^)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. parasta! tajuat sanoilla leikkimisen ihmeellisen ulottuvuuden, KIITOS RUUSU <3

      Poista

Lähetä kommentti

kiitos kommestistasi ja siunausta elämääsi, muista - sinä olet ihme (psalmi 139) !

Tämän blogin suosituimmat tekstit

vuoristorataelämää

Pitkästä aikaa settiä tänne blogin puolelle, niimpä tää onki tällänen fiilis-painotteinen tilannepäivitys eli vähän niinko kuulumisten kertomista pienellä twistillä! Viimesimmän viikon mulla on ollu kiusana arkiallergia (loma-allergian pikkusisko, selitän kohta lissää), mutta maanantai-iltana raamiksen jälkeen tunteet ja niiden mukana ilo palas taas tajuntaan ja niimpä nää viimiset kaks päivää onki menny sitä juhliessa, eli toisessa ääripäässä; super hyvillä fiiliksillä. Nyt istun mein yliopiston vihreillä tuoleilla (samoilla, joiden mukavuutta fiilistelin jo soveltuvuuskokeessa) ja yritän rauhottua. Hypin nimittäin pääni sisällä koko pianotunnin ihan ylikierroksilla. Mulla on jano ja mulla oliskin repussa yks mountain dew'n ja energiajuoman sekotus, jonka sain yrityspäivien mainoskojulta (studiamessut part2), mutta sen juominen ei olis ehkä mikään kaikista järkevin veto tai ainakaa auttais näihin mun keskittymisvaikeuksiin. Taustatietona, että en o ikinä juonu energiajuomaa kahta

tieteellisyydellä maustettuja sanaleikkejä

Heisulivei pitkästä aikaa!  Tänään tuleeki sit vähän erilaista, uutta ja ihmeellistä tekstiä (nojoo en lupaa mitään, etten joudu sanojani syömään). Nimittäin julkasen mun ensimmäisen tieteellisen tekstin , tai ainakin mun omaa tieteellistä tekstiä analysoivan tekstin. Kyseessä on siis KASORIENT -kurssimme tehtävä, jonka aikoinaan kirjoitin loppuun lisäaikaviikon viimeisen päivän viimeisillä tunneilla (lisäaikaviikko olikin sillon aikamoinen rukousvastaus ja -ihme, parasta oli, ku huomasin, et priorisointi kannatti: menin ihanaan Kohtaamo -iltamessuun, vaiks olis pitäny tehdä tota esseetä ja sit mulle siunaantukin viikko lisäaikaa - halleluja!)  Mun kummitäti siis vinkkas, kun tätä blogijuttua alotin, että yks, mistä täällä kannattaa höpistä on mun luokanopettajaopinnot, sillä ne herättää varmasti kiinnostusta. Sitä vinkkiä noudattaen kirjotan siis nyt ensimmäisen yliopistoa käsittelevän blogitekstini ja sen kunniaksi myös kuvitan sen kuvilla, joissa mulla on päällä mun ikioma ih